loading...
پایگاه مذهبی شهرستان میبد
توقف فعالیت سایت
یه نوکر بازدید : 222 یکشنبه 1395/07/04 نظرات (1)
یه نوکر بازدید : 170 سه شنبه 1395/06/23 نظرات (0)

مراسم تشییع پیکر دو شهید مدافع حرم در یزد

 

استقبال از پیکرشهدای مدافع حرم در یزد –  امروز عصر

پیکر مطهر دو تن از شهدای مدافع حرم،  عصر امروز  وارد یزد خواهد شد.
همزمان با آغاز دهه ولایت، پیکر دو تن از مدافعان حرم  عصر امروز  مورد استقبال پرشور دلباختگان حضرت زینب کبری (س) و مردم دارالعباده یزد قرار می گیرد.
 این دو شهید والامقام به نام‌های سید مهدی سادات و سید سردار موسوی از تیپ فاطمیون و ساکن یزد هستند که در سوریه به فیض شهادت نائل آمدند.
پیکر مطهراین شهدا پس از استقبال مردم و مسئولان یزد،روز پنج‌شنبه از محل میدان امام رضا (ع) تشییع و در گلزار شهدای خلدبرین خاکسپاری می شود.

یه نوکر بازدید : 158 سه شنبه 1395/05/19 نظرات (0)


مردم ولایتمدار دارالعباده،میزبان پیکر مطهر شهید مدافع حرم «سید غلامحسین موسوی»

🔻پیکر مطهر این شهید که در دفاع از حرم اهل بیت پیامبر علیهم السلام در کشور سوریه به فیض شهادت نائل آمده است،ساعت 7 صبح سه شنبه 19 مرداد وارد فرودگاه شهید صدوقی یزد خواهد شد و مورد استقبال مسئولان و مردم قدرشناس دارالعباده قرار خواهد گرفت.
🔻مراسم وداع با این شهید گرانقدر چهارشنبه 20مرداد بعد از نماز مغرب و عشاء در تکیه امیرچخماق و در جوار شهدای گمنام برگزار می شود.
🔻بنابر اعلام روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مراسم تشییع پیکر مطهر شهید سید غلامحسین موسوی ساعت 17:30 پنج شنبه 21 مرداد از میدان امام رضا(ع) تا گلزار شهدای خلدبرین برگزار می شود.
🔻مجلس بزرگداشت ایشان 7:30 شنبه 23 مرداد از سوی نماینده ولی فقیه، استاندار، بنیاد شهید و امور ایثارگران و سپاه الغدیر استان در مسجد روضه محمدیه برگزار می شود.
🔻از عموم مردم قدرشناس و فهیم دارالعباده دعوت شده است با حضور در مراسم مختلفی که به یاد این سرباز فداکار سپاه اسلام برگزار می شود شرکت کرده و با آرمان های والای شهدا تجدید بیعت کنند.

〰〰〰〰〰〰〰〰
به کانال تلگرامی پایگـــاه مذهبی هـــــلال غــــــم میـــبد بپیوندید

 

یه نوکر بازدید : 1096 دوشنبه 1394/12/17 نظرات (20)

جهت دانلود صوتی و مشاهده تصاویر مراسم عزاداری ایام فاطمیه94 بیت دلدادگان امام حسین(ع) میبد با مداحی کربلائی جواد مقدم به ادامه مطالب مراجعه فرمایید.


یه نوکر بازدید : 308 شنبه 1394/12/01 نظرات (1)

هیئت ثارالله میبد همچون سنوات گذشته در ایام فاطمیه مراسم عزاداری برگزار خواهد کرد.

برای مشاهده ی تصویر اطلاعیه ی مراسم با کیفیت بالا به ادامه ی مطالب مراجعه فرمایید.



تعداد صفحات : 5

درباره ما
Profile Pic
دوستان همشهری می توانند در این سایت عضو شده و مطالب مرتبط با هیئت های عزاداری را با نام خود منتشر کنند ایمیل ویلاگ 1helalegham@gmail.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مداحی های کدام هیئت را می پسندید؟
    مطالب این وبلاگ را چگونه ارزیابی می کنید؟